Periodontojoli

Dişlerde oluşan bu rahatsızlıklar sonucunda, ardından iltihaplı bir problem yaşanırsa ciddi sağlık sorunlarına neden olur. Teşhisi ve tedavisiyle ortadan kaldırılabilecek bir süreçtir.

Periodontal Nedir?

İltihaplanmaların diğer adıyla gingivitis olarak da adlandırılır. Bu iltihaplanmalar ilerleyerek kemik dokusuna ulaşarak, kemiklerde bir yıkım oluşturur. Bu gibi hastalıklar periodontoloji olarak adlandırılır. Bu süreçlerde tedavi çok önemlidir.

Kişinin öncelikle diş ve ağız bakımına önem vermesi de bu süreci kolayca atlatmasını sağlayacaktır. Eğer bakım yapılmazsa, kişilerde oluşan bakteriler giderek artacak, ağız ve diş eti sorunlarına neden olacaktır. Diş etlerinde kalan atıklar bir süre sonra asit üretimi yapacaktır.

Periodontojoli

Tedavi Nasıl Olur?

Tedavi sürecinde birçok teknik ve aşamalar vardır.

Bunlar şu şekildedir;

• Teşhis süreci
  • Ağız bakımı ve hassasiyeti
  • Temizlik aşaması
  • Antibiyotikle tedavi
  • Cerrahi tedaviler
  • Tamamlayıcı tedaviler

Bu süreçte klinik muayeneler yapılır, kişinin ağız bakımı yapması istenir ve tedavi öncesi antibiyotik kullanımı yapılarak temizleme işlemi yapılır.

Ağız ve diş problemleriniz için afyon diş kliniğimizle iletişime geçebilir, eski sağlığınıza kavuşabilirsiniz.

Periodontojoli Periodontojoli dişlerin, diş çevresinde oluşan dokuların, diş etlerindeki kemiklerde hastalıklar olarak ortaya çıkar ve tedavisi ile ilgilenen bilim ana dalıdır. Diş ve ağır sağlığı için en önemli yapıların yani, diş etlerindeki sert ve yumuşak yapılar bir araya geldiğinde problemlere sebep olur. Ağız sağlığı tüm sağlık problemlerini de tetiklediği için önemli bir faktördür. Dişlerde oluşan […]